Nejnovější článek
Speciální akce jednostránkový web za 9 990 Kč
Jednostránkový web bez kompromisu jen za 9 990 Kč Jednostránkový webZískejte moderní jednostránkový web, který zaujme Vaše zákazníky a zvýší Vaši online přítomnost. Naše weby jsou navrženy tak, aby byly uživatelsky přívětivé a snadno navigovatelné a vyhledatelné.bez...
Nenabíráte? 5 důvodů proč byste měli měli řešit náborový web právě teď
Vytvoření náborového webu může být pro mnoho firem klíčovým krokem k budoucímu úspěchu, i když v daném okamžiku neplánujete nábory nových zaměstnanců.
Úloha náborového webu – veletrh práce
Veletrh práce si zachovává významnou roli ve společnosti, a to díky něčemu, co online svět nikdy zcela nenahradí – osobní kontakt. Na veletrzích mají uchazeči i personalisté jedinečnou šanci vzájemně se poznat během krátkého rozhovoru, což je v rámci náborových hodin maximálně efektivní. I krátká konverzace může být cennější než mnoho vyplněných dotazníků.
10 bodů co na webových stránkách být má a co naopak nesmí
Co má být na webových stránkách a co naopak na nich být nemá? Pojďme se podívat na to nejdůležitější. Mít kvalitní webové stránky je klíčové, protože web je mnohdy to první co u vás zákazník vidí.
Proč mít aktuální a poutavé webové stránky: Klíč k budování silného firemního jména
V dnešní digitální éře je online přítomnost pro každou firmu nezbytná. Aktuální a poutavé webové stránky představují klíčový nástroj pro budování silného firemního jména a získání konkurenční výhody. Web dnes hraje nezastupitelnou roli v interakci s zákazníky, zaměstnanci, uchazeči o práci a vztahem k ostatním hráčům v odvětví. V tomto článku si povíme o tom, jaké jsou hlavní role webových stránek v budování firemního jména a jaké přínosy to přináší.
Náborový web: Klíč k úspěšnému hledání talentů
V dnešním konkurenčním světě je nalézt a přilákat kvalitní zaměstnance pro každou firmu klíčovým faktorem úspěchu. Vzhledem k tomu, že většina lidí v dnešní době vyhledává informace online, mít náborový web je stále důležitější. Proč byste měli zvážit vytvoření...
Umělá inteligence (AI) v marketingu – klíčové role a využití
Umělá inteligence (AI) se stává nezbytným nástrojem pro moderní marketingové profesionály. Její schopnosti zpracovávat obrovské množství dat, identifikovat vzory a provádět automatizované úkoly dávají marketérům nové možnosti pro zlepšení kampaní, zvýšení efektivity a posílení zákaznického zážitku. Zde se podíváme na několik klíčových rolí, které AI hraje v marketingu, a na konkrétní způsoby, jak ji lze využít.